Kategórie      

Platba a dodanie tovaru

Úvod PLATBA A DODANIE TOVARUPlatba a dodanie tovaru

Možnosti platby


Platba prevodom - tovar môžete uhradiť na základe zálohovej faktúry bankovým prevodom, alebo vkladom na naše číslo účtu. Náš obchodník Vás bude kontaktovať ohľadom potvrdenia objednávky a následne Vám zašle zálohovú faktúru, ktorú uhradíte v prospech nášho slovenského bankového účtu (t.j. neplatíte žiadne poplatky za medzinárodné platby, pri priamom vklade na náš bankový účet, platíte banke jednorázový poplatok podľa aktuálneho sadzobníka banky). Akonáhle bude platba poukázaná v prospech účtu, automaticky sa spustí proces vybavenia objednávky, o čom Vás budeme informovať. V prípade, že úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech nášho bankového účtu do 5-tich dní, objednávka bude odrezervovaná a jej následné vybavenie sa môže časovo posunúť.

 

IBAN: SK3111000000002629831548, variabilný symbol pre úhradu je číslo Vašej zálohovej faktúry.

 

Možnosti dopravy

 

Z logistického pohľadu patria podlahy a podlahové príslušenstvo k náročnejším skupinám doručovaných tovarov. Tovar je dlhý, ťažký a často krát aj veľmi krehký. Najčastejšie je expedovaný na prepravných paletách. Aj napriek týmto nevýhodám sa nám darí vďaka precíznemu zabaleniu, použitiu ochranných prvkov a starostlivým výberom prepravcu, zabezpečiť jeho bezproblémové a bezpečné doručenie.

 

Kuriér

- objednaný tovar doručujeme na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike

- tovar odosielame každý pracovný deň o 11:00 a je Vám dodaný v nasledujúcich 1-2 pracovných dňoch, najčastejšie na ďalší deň

- pokiaľ sa tovar objednáva z výroby, je expedovaný najskôr ako je to možné po jeho doručení na sklad distribútora, resp. tak, aby bol doručený v dohodnutý deň dodania k zákazníkovi

- v prípade, že je tovar odosielaný v piatok, dodaný bude v pondelok, najneskôr v utorok

 

Výnimočne sa môže z nepredvídateľných dôvodov pri doprave stať, že tovar nie je doručený nasledovný deň od expedície zo skladu distribútora, ale o deň neskôr. V prípade, že takáto situácia nastane, budeme zákazníka o tom informovať hneď ako sa to dozvieme.

Na základe uvedenej skutočnosti je lepšie plánovať ďalšiu manipuláciu s tovarom(napr. montáž) až po jeho doručení, aspoň s jednodňovou rezervou. Vyhnete sa tak prípadným nepríjemnostiam.

 

Pri podlahovom sortimente je nevyhnutná 24 hod. aklimatizácia pred samotnou inštaláciou.

 

Čas doručenia 

- tovar doručujeme v pracovné dni PO-PI v čase od 8:00 do 17:00 hod. najčastejšie do 14:00 hod

- kuriér Vás bude kontaktovať pred doručením zásielky telefonicky

 

V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus. Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, kontaktujte nás na info@toppodlahy.sk alebo telefonicky na +421 907 289 527.

 

Doprava ZDARMA - pokiaľ je hodnota expedovaného tovaru minimálne 140,- € s DPH, je jeho doručenie na náklady odosielateľa, teda pre zákazníka GRÁTIS! V prípade, že je hodnota menšia ako 140,- € s DPH je cena dopravy 12 €.

 

Vykládka tovaru 

Dodávateľ garantuje vyloženie tovaru po prvé dvere (vchod do domu, bránka do dvora a pod.) Vodič je obvykle vybavený paletovým vozíkom na prevoz objemného tovaru po rovnom podklade. Žiadame zákazníkov, aby s ohľadom na množstvo a hmotnosť objednaného tovaru zabezpečili pri vykládke na adrese doručenia manipulačné a priestorové podmienky pre vyloženie tovaru. Pri neprevzatí zásielky, resp. pri opakovanom doručení, je dodávateľ oprávnený účtovať zákazníkovi dodatočné náklady, ktoré mu tým vznikli, viz. cenník dopravy.

 

Kontrola tovaru, prevzatie tovaru

Odporúčame zákazníkom si tovar pri prevzatí skontrolovať. Zvlášť skontrolovať neporušenosť bezpečnostnej lepiacej pásky, nepoškodenosť obalu - narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu a pod. Prípadné poškodenie, resp. nezrovnalosti so sprievodnými dokladmi nahlásiť dodávateľovi e-mailom na info@toppodlahy.sk, alebo telefonicky na +421 907 289 527.

 

Pri poškodení zásielky toto poznačiť do sprievodných dokladov a nechať si ich potvrdiť vodičom. Pokiaľ je možné, vyhotoví zákazník o tom fotodokumentáciu, ktorú následne pošle dodávateľovi na e-mail. Zápis o poškodení zásielky podpísaný vodičom špedičnej služby nám pomôže zrýchliť proces vybavenia reklámacie.

 

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?

 

Okrem bežných spôsobov nás môžte informovať aj pomocou reklamačného formulára, kde uveďte:

  • číslo nákupného dokladu
  • číslo zásielky
  • čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
  • kontakt na Vás